Monday, May 30, 2011

~Syukur Alhamdulillah!!



Bismillahhirahmanirrahim...Dgn nama Allah yg Maha Pengasih dan Maha Penyayang, Sesungguhnya umy amat bersyukur kerana dpt membina sebuah lagi blog yg baru setelah blog yang sedia ada berkubur begitu saja di atas kelalaian umy sendiri dan umy amat berharap agar blog ini akan terus kekal untuk dibaca bersama...Insyaallah!!

Sudah tentunya ada yang ingin tahu kenapa blog umy yang amat umy sayangi itu berkubur begitu saja kan?? dan sudah tentunya juga ada ygn sedia maklum kenapa ia terjadi sedemikian...ermmm...itulah pengajaran yang umy perolehi di atas kedegilan umy pada satu2 perkara yang sesetengahnya amat penting tapi umy tak hiraukan..bak kata pepatah 'menyesal sudah tidak berguna'..dan..umy akan mengambil ini sbg iktibar supaya ianya tidak berulang lagi.

Sebenarnya blog yang sebelum ini, umy gunakan akaun 'ymail'...dan baru2 ini ramai yang memberi info tentang laman blog yang akan di'block' sekiranya akaun tersebut tidak ditukar kepada akaun 'gmail'...Walaupun info tersebut dalam makluman umy, tapi dek kerana kealpaan umy, akhirnya ia benar-benar terjadi dan jika umy menangis air mata darah sekalipun, ianya tak mungkin hadir lagi...

Jadi, umy sangat-sangat berharap agar blog umy yang seterusnya ini menjadi penyambung kepada blog umy yang sebelumnya itu dan umy mengambil kesempatan untuk memohon ampun dan maaf kepada semua follower umy yang terdahulu, sesungguhnya umy sangat2 menyayangi kalian, dan jika x keberatan, umy ingin mengalu2kan kedatangan anda semua sebagai follower untuk blog umy yang baru ini!!

No comments:

Post a Comment